Opetusalan ammattijärjestö OAJ:ssa käsitellään vuosittain tuhansia erityyppisiä organisaation sisäisiä palvelupyyntöjä. OAJ tarvitsi palvelupyyntöjen käsittelyyn toimintaansa mukautetun, yleisesti käytössä olevaa tiketöintiprosessia toteuttavan työvälineen. Organisaation aiemmin käyttämä ratkaisu ei täysin vastannut näihin tarpeisiin, jonka vuoksi sen käyttö jäi laajentamatta tietohallinnon palvelupyyntöjen ulkopuolelle. Tarve uudelle järjestelmälle oli siis selkeä.
SC Software toteutti OAJ:n asiakaskohtaiseen palvelupyyntöjen hallintaan soveltuvan ratkaisun, jossa kaikki tarvittavat sidosryhmät pystyvät vastaanottamaan palvelupyyntöjä ja käsittelemään niitä hallitusti. Järjestelmän tavoitteina oli tukea yhtenäistä käsittelyprosessia sekä olla mahdollisimman helppokäyttöinen ja nopeasti omaksuttava.
Palvelupyyntöjen hallintajärjestelmä automatisoi rutiinityötä
Palvelupyyntöjen hallinnan järjestelmässä käyttäjä kykenee helposti tekemään uuden palvelupyynnön, joka siirtyy automaattisesti käsittelijälle. Järjestelmä ohjaa palvelupyynnöt automaattisesti oikeaan käsittelyjonoon tehtyjen kategoriavalintojen perusteella. Järjestelmä tarjoaa kategoriakohtaiset mallipohjat, joilla varmistetaan laadukkaat palvelupyynnöt. Käsittelyjonoon merkitty käsittelijä näkevät uudet palvelupyynnöt käsittelyjonossaan ja voi poimia ne sieltä käsittelyyn.
Lopputuloksena syntynyt järjestelmä otettiin OAJ:llä käyttöön onnistuneesti.
Ota yhteyttä tai varaa esittely!
Autamme pohtimaan juuri teille sopivia ratkaisuja. Jätä viesti lomakkeella, tai ota yhteyttä suoraan asiantuntijaan.
Sales Director joni.kallio@scsoftware.fi +358 40 621 6601
Tavataanko tapahtumassa?
Katso tulevat tapahtumat →